asyaa15 Kızlar suan benim hesaplama son adet tarihime göre 6+3 üz. Bugün sağlıkocagına gittim kalp atışlarını dinlemek için ultrasyon ile baktı duyamadı daha cok kücük dedi. Kese var boş degil ama alttan bakılması gerekiyor dedi. Normal dr randevum 17 eylülde . Mide bulantım var.ilk düşüğümdede hic duyamamıstım kalp atışlarını. Bilmiyorum inşallah duyabiliriz.böle karsılaşan olmusmuydu.
SeydaaYlmz asyaa15 canım aynısı bana da olmuştu ilk gebeliğim bir de 🤭 6 haftalıkken duyulmadı kalp atışı hatta başka hastane keseyi gördü diğeri göremedi bile 7 haftalıkken duyuldu kalp atışları şimdi de 14+3 'üz daha 🤗
Superfreshlerim asyaa15 canım ben birini 6+1 de diğerini 6+3 te duydum ama vajinal ultrasonla karından duyulmaz, tüp bebek olduğu için geç döllenme durumu da söz konusu değildi, geç döllenme olanlarda biraz daha geç duyuluyor korkma
Caglaak asyaa15 sağlık ocağında kullanılan aletler bildiğim kadari ile biraz büyüdükten sonra kalp atışlarını duyuruyo ki bircok kiside 7. 8. Haftada kalp atışı duyuluyor korkma iyi düşün iyi olsun
Fdle asyaa15 sağlık ocağında 17 haftadan önce duyulmaz zaten canım ben ilk 6 haftalıkken karından ultrasonla doktorum duymuştu şuan 18+3üm yeni yeni sağlık ocağına gidip arada dinliyorum kalp atışını randveu tarihime kadar bekleyemiyorum
asyaa15 Superfreshlerim Superfreshlerim aynen normal adet tarhinden hesaplandıgında cok önce oluyor. Ben normal yumurtlama gününe göre hesaplıyorum evet daha kücük 4 +5 günlüğüz falan .
asyaa15 Caglaak inşallah ya cünkü noemalde bu programa göre 3 gün önce kalp atışları başladı mide bulantımda o gün başladı . Allah daha iyi bilir bakalm normal kontrolü bekleyecegzim. Alttan da hic bakılsın istemiyorum
Caglaak asyaa15 benimde ilk kesem görünmedi doktor bir sıkıntı olmayacağını söyleyince alttan muayne etti ve o zaman kese göründü gayet normal geç döllenmede olabilir kalp atışını duymak icin bir hafta daha bekle içini ferah tut testlerinde beta hcg düzenli artiyorsa
Ebiyim Ben de 7+3’te vajinal ultrasonda duydum. Göbek çevrem kilolu olduğu için ses alamadık 6. Hafta da. Doktor haftaya gel alttan bakalım dedi. Ancak öyle duyduk. Panik yapma bence.
asyaa15 Caglaak kan a daha bugün bakıldı işte sonuclarumı almadım daha. Bi saate alacagım bakalm inşallah daha minik oldugu içindir 🙇