Guleren Bende de 8. hafta civarında kahverengi lekelenme olmuştu, korkup gece gece doktora koşmuştuk 😊 sıkıntı olmadı çok şükür ama her tür kanamada mutlaka doktorun bilgisi olmalı. Haftanız henüz erken, bulantılar yoğun olmayabilir. Kötüye yormayın ama doktora gitmeyi de ihmal etmeyin.