Busraasel6776 2 gün önce sezeryanla doğum yarim normal olacaktı ama ters gitti. O yüzden sezeryan olmak zorunda kaldım. Ve sütün gelmiyor bebegim beslenemiyor. Öğle olunca da hiç susmuyor sürekli ağlıyor bizde 2 gün mama vermek zorunda kaldı. Ama sürekli de emzirdim bir önerisi olan var mı ne yapabilirim 😣😣
CinarBaykal Busraasel6776 memede mama yöntemini kullanabilirsin bebek hem memeden soğumaz hem de sütün gelmesi için emmiş de olur. Görseli; http://www.gulumsekaderine.com/wp-content/uploads/2018/05/memede-mama-yontemi-sns-yontemi1.jpg Normal biberonada kullanabiliyorsun. Örnek link; https://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/emzirme-destekleyici-sistem-eds-icin-beslenme-kateteri-no-12-465846983?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=329305705856&utm_term=64880364903&ga_prodid=465846983&ga_merchantid=112318976&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclid=EAIaIQobChMIvK707_vK5AIVked3Ch3JMwUZEAQYAiABEgLEePD_BwE&gclsrc=aw.ds
Busraasel6776 Busimss sürekli emziriyorum. ama durmadığı için mama vermek zorunda kaldım inşallah sorun yapmaz