Tugce10 Kızlar merhaba 28+5 hamileyim ama ara ara karnımda ard Arda yani en az 5-6 kez pıt pıt ses oluyo tekme gibi değil tekmede olabilir gerçi ama ☺️ Öyle bi durum yaşayan var mı
Tugce10 İnşallah öyledir haftaya kontrolümüz ilk hissetmeye başladığımız zamanlardaki gibi bi hareket
yagmurkar Aynı ritimde ise hıçkırıktır.. bu haftalardan sonra herkeste oluyor .. hıçkırık olması da gayet iyimiş çünkü geliştiğini göstergesi diyorlar