Nzziss aslicebrail yaa bizim doktorumuz da 13. Haftada kıza benziyor demişti acaba bizimki de değişir mi? 😇
Ozlembjk Gözünüz aydin rabbim kucaginiza almayi masip etsin benimde oglusum olacak sanirim 2020 sonrasi gelecek bebekler genelde erkek hadi hayirlisi
Sbldgn 18 de kıza benzetiyorum demişti diyosunuz şuan ne kadarlık oldu acaba banada aynısını dedi net bişe diyemedi merak ettim
aslicebrail @Sbldgn 18 haftalıkken gttim kendini göstermedi ama kıza benziyo dedi 1 hafta sonra tekrar çağırdı gttim erkek dedi canim haftaya da detaylı ultrosyon bakalm orda ne çıkıcak😊