Herkese ilgisi icin ayri ayri tesekkur ediyorum. Ozellikle doktor konusunda yonlendirenlere, cunku doktorsuz kalfim su asamada sil bastam basladim yeniden arastirmaya artik. Bu doktordan veya vu hastameden memnun olamlara da ne mutlu. Yazimin basinda da dedim herkesin yorumu kendinedir ben de cok kotu seyler duydugum halde kulaklarimi kapadim gittim hastaneye, bora beyi tercih ederken de forum sitelerinden yorumlarla kulagima gelenlerle gittim neticede. Ama bugun yasanilam hersey her anim ne yazik ki gercek. Bu da ne yazik ki olmamasi gereken cok sacma fakat uzucu bir durum. Yasanmamasi gerekiyordu. Bana yapilan size yapilmayabilir. Ama bu tavir o doktora aittir. Bu da onun kisiliginden sadece bir parca . Gidenler memnun olanlar elbet devam etsin, ancak benim gibi arastirma icinde olanlara daha cok sesleniyorum ki bu dediklerimi goz önünde bukundurarak gitsinler.... hepimiz yorumlar alip, tavsiye ustune ve/veya forunlarla okuyarak google bile doktor adi girip biraz araştırıp gitmiyor muyuz ... nacizane fikirlerim, ve bugun yaşadıklarım. Allah hepimizin hakkinfa hayirlisini nasio etsin. Cok tesekkurler....