TugceCakir ben de kullandım içmekte zorlansamda içine aslan pençeside atıyordum ben hormon değerim için kullanıyordum 5gün kullandımmyumurtlama dönemimde bıraktım,bebiş yoksa regliyle tekrar başlıycam,kaynamış bir fincan suya birer tatlı kaşığı atıp 5dk demlendirip süzüp içiyordum