270 Kızlar bişey sormak istiyorum ben 1 aylık hamileymişim yeni öğrendim ama kese oluşmamış daha bu normal mi bide çok sancılanıyorum
Zade 270 Kese oluşmadıysa gebelikte var denilemez canım .. Kimyasal bir gebelik olabilir senin ki yani beta hcg artıp kese oluşmaması durumunda akla ilk gelen budur .. kuvvetle ihtimalle de yakında adet olacaksındır .
Zade 270 Yani uzman bi dr değilim ama benzer durumu yaşadığım için yazma gereksinimi duydum .. Ama umarım senin ki farklı sonuçlanır güzel haberler alırsın
duygusm 270 Kese için henüz erken olabilir. Evet kimyasal gebelik de olabilir ama doğrudan öyle düşünmemek lazım. Şu aşamada kan değerlerinin artışını takip ediyor olmalılar. İnşallah yakında görürsünüz keseyi 😊
asli_kerem 270 hamileliği öğrendiğimde ilk ultrasonumda biz de görememiştik. Çok normal panik yapma sakın. 1 hafta 10 gün sonra görünüyor
Edaa3595 Zade Canım 1 aylık dediği 4 haftalık olmaz mı bence son adet tarihi önemli kese zaten 5. Haftadan sonra görünmüyor mu benim öyle oldu 5. Haftada göründü 6. Haftada bebeği gördük ve kalp atışını duyduk
Zade Edaa3595 Sancısının olması bana bunu düşündürdü .. :/ Yoksa kese için bi iki hafta daha bekliyor dr lar tabi
Annebebek38 270 cnm benim son adet tarihim 9 ağustos bizim bile kese daha oluşmamış doktor 6 haftaya kadar normal dedi korkma
Zade 270 İnşalalh olumlu sonuçlar alırsın canım .. değerlerin neler ? Düzenli iki katına yükseliyor mu
Zade 270 Yükselme güzel ve anlamlı .. Hadi inşalalh biraz daha yükselsin değerleriniz o zaman görürsünüz inşalllah keseyi .. Ben anca 3000 lerde görebilmiştim :)
ebis 270 beta değerin önemli belirli Bi rakamın üzerinde oldgu zaman kese görünebiliyor 2000 olması lazım tam da hatırlayamadım. Ayrıca daha erken diye düşünüyorum 13 ağustos adet dönemi geç döllenme de olabilir doktorun ne dedi peki
270 ebis doktorum kötü bişey demedi kese oluşur sıkma canını dedi düşük riskim vardı kanamam oluyordu oda dünden beri azaldı çok şükür hap iğne falan yiyorum
ebis 270 zaten şuan 4+3 günlük olman lazım çok erken kese içinn hiç bozma moralini 3 kez hamile kaldım üçünde de 4 haftada görülmedi kesem bu normal