Mervemirac kuzum yeni hamile sayılmam ama ilk 3 ay normal rutinde gidin ama kola cips mayonez vs tarzı şeyler yemeyin uzak durun kaç haftalık hamilesiniz bilmiyorum ama ilk 3 ay bebek sizin kanınızdan beslendiği için bebeği de düşünüp yemenize gerek yok 3 aydan sonra mideniz bulansa da kussanız da yemelisiniz çünkü bebek artık dışardan beslenmeye başladığı için ben 3 aydan sonra yerdim 15 dk sonra çıkarırdım o şekilde yedim içtim idare ettim şimdi de çok şükür kusma falan kalmadı şükür abartmamakla beraber yiyorum çünkü ani kilo alımları vücudunuzun daha hızlı çatlamasına sebep olur bende size naçizane ufak fikirler bende bu arada 21+6 haftalık hamileyim kızım olacak inşallah :) Rabbim sağlıkla kucağımıza alıp sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah isteyenlere de şu güzel duyguyu yaşamayı nasip 🤲🏻 biraz uzun oldu hakkınızı helal edin