FerideGiray yazi dili olsa gerek yanlis anlamisimdir belki ben hamilelikte cok korkakim ondan oyle dedim mumkunse dr u evde tutabilirim .herkes kolay hamilelik gecirsin istoyorum.ben 4 unde yataktan kalkmadim cunku. Yanlis anlasildiysam kusura bskma lutfen . Sagliklar dilerim