Umutunannesi Meraba arkadaşlar 17. Haftama giriyorum . Dün gece uyandım karnımda bi anda göbek deliğimin hizasına doğru yumruk gibi bişey belirdi çok korktum sizce ne olabilir . Bebeği normalde dokununca kaşıklarıma doğru hissedebiliyodum hafif beliriyoda şimdi ise o şişlikten sonra artık hep birazdaysa yukarlarda hissediyorum ama o sertlik bni korkuttu . Bana birkaç fikir vermek isteyenler yazan lütfen .
BurcuAydin Umutunannesi karın sertleşmesi doğum belirtisiymiş doktor bana daha çok erken şimdi sertlesmemesi lazım demişti progestan vermişti. Sizinki farklı olabilir en iyi cevabı doktorunuz verir çok geçmiş olsun dinlenmeye bakın 🤗
Bademgzlm Umutunannesi korkma benimde göbek deliğim bile acıyordu rahim büyüdüğü ve gerildiği için öyle oluyo tabi zayıf olmanında etkisi var benim ikinci hamileliğim olmasına rağmen 22. Haftayım karnım geriliyo sertleşiyo ve acıyo taş gibi ama normalmiş ben sormuştum doktoruma bilmiyorum kıZımda karnım yayvandı bu erkek ve sadece öne doğru gidiyo göbeğim onunla alakası varmı ama şimdiden daralıyom😨kızımda bu aylarda daha rahattım hamilelikten hamileliğe bile fark ediyo😑
Deryadeniz Rahmin kasılıyor muhtemelen. Hemen doktoruna gitmeni öneririm. Ben de stresli geçen birkaç günün sonunda aynı şeyi hissettim. Doktorum sancıların başlamış dedi ilaç yazdı serum taktırdı. Dinlenmen lazım, çok geçmiş olsun 😔
Umutunannesi Deryadeniz doktora gittim gayet iyi çocuk çok hareketli zayıf olduğun için hissedebilirsin o büyük ihtimal başı yada poposuydu dedi . Eğer o sertlik yukarı aşağı inip rahmine baskı yapıyosa o ver korkabilirsin dedi gittim oğlumu gördüm ya çok rahatladım.
Snamp Benimde sürekli sertleşiyor yani günde 2 3 kez bazen daha fazla doktora sordum normal dedi sonuçta canlı hareket ediyor toplanıyor dedi
Umutunannesi BurcuAydin 1 hafta önce hafif sancın olmuş dedi bana zaten proluton verdi banada haftada 1 vurunuyorum . Yani gece birkere hissettim ama yumruk gibiydi bilemedim yazdım zaten doktoruma gidicem bugün
Lokumum Umutunannesi evet bende yagli degilim popoyu hissediyorum gece özellikle yattip kalkarken sert oluyor sordum banada doktorum oyle demisti no problem😁😁
Ebecik Erken dönende karın sertleşmesini nasıl doğum belirtisi olarak söylersiniz ya.olurmu öyle şey zaten kese daha küçük bebek su derken karın zaten ara ara sertleşiyor .bazı bebeklerde başıyla aşırı baskı yaptığından kese geriliyor .bence çok takılma. Ama bol şu iççç.
Umutunannesi Ebecik 5 litrelik suyu 2 günde bitiriyorum işte ama bu ederse çok tuvalete çıkıyorum uyku kalmadı
Umutunannesi Bademgzlm erkek çok hareket ediyo ya anne karnında benim okadar çok hareketliki hissediyorum hep
Bademgzlm Umutunannesi evt erkek hamileliği biraz daha değişik oluyo benim karnım çok geriliyo sertleşiyo öne doğru çıkıyo ondan mı bilmiyorum hareketleri de sert maşallh 😬☺
Umutunannesi Bence çok norml kesin kafası posu biyeri beliriyo allah sağ sağlim hayırlısıyla doğurmayı nasip etsin inşallah hepimize.