Sugar63 Arkadaslar benim doktorum makyaj yapma dedi ama calısıyorum ve göz altlarım yapı itibari ile koyu halkalar var kapatıcı sürüyorum sadece, mecburiyetten... Sizler neler yapıyor sunuz?
duygusm Sugar63 Ben de sordum makyaj ve ojeyi doktoruma. İçeriklerinin önemli olduğunu söyledi. Özellikle parabensiz olmasına dikkat et, ağır içerikli olmasın, böyle olduğu sürece makyaj, oje ve bakımında bir sakınca yok dedi.