Asyagizem Hamile kalmaya karar verdiğimde hep acaba çocuğum olacak mı sağlıklı mı diye düşünüyordum , hanile kalınca ya düşerse ya birşey olursa diye , sürekli bir evham ve aynı zaman da dualarla rabbim bugüne kadar getirdi .. ama bundan sonrasında karma karıştığım ona yetebilmekkkk , yapabilmek , korku heyecan stres merak bambaşka bir dünyanın içinde olacağını bilmek .. tüm zorlu yolları atlattıktan sonra şükürler olsun kucağıma almaya çok az kaldı . Rabbim isteyen herkese nasip etsin .. Allah bu yolda kimseyi üzmesin yarı yolda bırakmasın.. her anne bebeğine kavuşsun 🧜🏻♀️🤰🏻