gulsahygt07 korkmayın sakin az da olsa hissediyorsanız normaldir çok hareketli bir bebekte olsa dönem dönem azalır hareketler 25.haftadan sonra bebek hızlı bir büyüme evresine giriyor 7.ayi doldurana kadar böyle devam ediyor sonra yine bu evre yavaşlıyor bu dönemde hareketlerde azalma olabilir daha uzun süreler uyuması ve büyümesi gerekiyor çünkü ama günde farklı zamanlarda 10 hareketten az ediyorsa takipte olun ❤