Mirayemir Kizlar bu gece 36 olduk ama ishal kusma ve mide bulantilari basladi hamileligin baslarindaki gibi koku hassasiyetim de basladi yeni temizlik yaptim ev sanki les gibi burnuma kokuyo bu durumda olan varmi
FerideGiray Mirayemir ayy canım bende 37 haftalığım tam aynıları bende de var ishal kusma hariç ama kusucak gibi çok oldum bu zaman kadar hiç mide bulantısı yaşamadım şimdi ara ara oluyo
Kimya Mirayemir ben de 35+4um ishal bende de var. Neden olduğunu anlamamıştım normalmiş demekki siz yazınca bunu kanıksadım.
Lovelies Mirayemir 36 cı haftada bu tür şikayet olabiliyor normal:) canım endişe etme gebeligin son ayları 1 trmestr geri geliyor ben 40+1 haftadyım 36 haftamda başladı devam ediyor hala 🤷♀️
Mirayemir FerideGiray Sedef16 Kimya Lovelies ay kizlar bende endise ettim normal demekki ilk aylara geri dondum resmen kabus😫
Deletedmom2 Mirayemir bende 35. Haftamın içindeyim dört gündür kilo verdim sürekli bulantı ve ishal var az sonra doktor randevum var soracağım normal mi diye ama çoğu kişide olduğuna göre normaldir herhalde
yagmurkar Mirayemir lütfen tansiyonunuzu kontrol edin , 14 üzerinde ise gebelik zehirlenmesi yaşıyor olabilirsiniz .. bu durumdada acil doktora gitmeniz gerekir !