funca Gmzeeee bizim de son 14 😍 salı günü çatı muayenesi yaptı doktor iyi dedi normal doğuma bi engel yok inşallah
Gmzeeee Selinnnce valla cok zor gidiyor artik dr. Gidip cikartin karnimdan diyesim geliyor ama normal dogum istiyorum 😂😂😂
funca Selinnnce alt tarafa fena baskı yapıyor bazen çıkıverecek gibi hissediyorum bel ağrıları zaten illallah dedirtti artık gelsin diyorum sonra da hayır daha buna hazır değilim diye düşünüyorum 🤦♀️
Selinnnce Gmzeeee bende aynen normal istiyorum bakalim cati muayenesi yapilcak :) senin yapildimi nasildii
Gmzeeee Selinnnce insallah kendimi okadar cok normal doğuma hazırladim ki birde sezaryan derse kahrolurum 🤦🏼♀️