Crn321 neden iyi değilsiniz? Psikolojik olarak değil mi? Çok evham yapmayın lütfen. Dua edin. Stres olumsuz etkiler, bunu daha önce de söylemiştim 😉 Bu süreçte ağrılar olması gayet normal. Belim ağrıyor, dizlerim ağrıyor, kasıklarım ağrıyor. Alıştım artık ben 😊