kursadecmel kizlar iyi geceler. ben disarda yururken azicik hizlansam yani o da normal temponun biraz ustu kasiklarima deli gibi agri giriyor, batmalar oluyor. nefes alamiyorum ve hemen bi yere oturmak istiyorum yoksa ciddi anlamda bayilacak gibi hissediyorum. adim atarken apandisit agrisi cekmis olanlar bilir ayaklarimin ustune basip adim dahi atamiyorum. yani bunun tempolu yuruyus yuzunden oldugundan da emin degilim. basina gelen var mi ? cozumleriniz neler ? bu arada 26+5 gunluguz
LeylaCan kursadecmel canım bebiş baskı yapıyor olabilir. ben dikkat etmeyip üstüne gittim ağır iş yaptım vs derken rahim ağzı kısalığım oluştu. kendini çok yorma derim ve doktoruna bahset bi ölçsün istersen
Kimya kursadecmel doktorum yürüyüş yap diyordu benim de her yürüyüşte ağrılarım oluyordu 20.ci haftadan beridir. Bıraktım yürümeyi erken gelir diye korktuğumdan. Kasların ağrı yapıyor olabilir. Alt karın bölgem yanlar ağrırdı. Geçmiş olsun.