Gamze43 Kızlar 37. Haftaya girdim benim göbek deligim tamamen kayboldu basından beri hep küçülmüştü göbek deligim şimdi iyice bitismis kapanmış Doğumdan sonra acilirmiki normalde çoğunu hep dışa firladigini duydum benim kökten kapandı artık böyle olan varmi birde hala yukarıda karnım inmeyecek galiba hiç asagiya
gizeminumutu Gamze43 benim de çok dışarı çıktı ama normal olan galiba bu, bi gittiğinde doktoruna sormalısın ama yinede önemli birşey çıkacağını zannetmiyorum 😊
Srnkrbrn Gamze43 öyle olması daha iyi değil mi ya 🙄 bem güldükce içe dısa hareket eden bigöbek deliğim oldu 37 haftalıgm bende hiiiç dert etme herkesin aynı olmaz 🌸
Neslisim20 Gamze43 ben de 38.haftaya gireceğim benim de karnım gerildikçe göbek deliğim gerildi ve kaybolmaya yakin. Bana da dışarı çıkmasından daha iyi gibi geliyor. Doktor muayenede görüyor sonuçta. Birşey olsa söylerdi heralde diye düşündüm
Badevehande 29+1 benimde karnım hep aşağıda otururken bacağıma değiyor üst kısmı aşağıya inmiş göbek deliğim kapalı gözüküyor diyebilirim 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️