Mrsbas Eveeet geldi çattı artık bende hikayemi yaza bilirim . Hamile olduğumu ögrendiğim günden itibaren kullanıyorum bu uygulamayı ve 11.09.2019 da minik oglum 38+3 de aramıza katıldı ... bebeğim makat geliş olduğu için spinal sezeryan olacaktım hastaneye 10 buçukta yatışım yapıldı ve ben 11 buçukda doğumhanedeydim. Belimden iğneler yapıldı tabi ki anestezi doktoru çok kibar bir adamdı ve korkmamı engellemişti . Fakat beklentinin dışında bir şekilde uyuşukluk olmadi bu sefer genel anestezi dediler ve 3 2 1 derken sonrası yok uyandım da herşey bitmişti ama inanılmaz bir sanci ağrı var di sordum tek şey gözyaşları içinde oğlum nasıl oldu. Odama geldim birde baktım ki beni odamda karşıliyor oglum ameliyat sonrası ilk 5 6 saat çok ağrılı geçti yürümem gerekirdi kalkmakta çok zorlandım vs derken suan kendim kalkıyorum otura biliyorum ve çok fazla canım yanmıyor. Arkadaşlar sezeryandan çok korkuyordum ama korkulcak birşey yokmuş kendinizi hiç sıkıntıya sokmayın. Sezeryan olduğu için 2 gün hastanedeyiz ve karşımda bana bakan boncuk gibi bir oğlum var . Size tavsiyem bolca yürüyün muhakkak evde kayısı konpostosu kaynatın gaz sorununa kesin çözüm bolca gecelik alın yanıniza birde dapendi çantanızda bulundurun hasta bezi zor oluyor. Artık happy kidsli olduk biz teyzeler Allah hepinizi bir avazda kurtarsın 😍😍NOT: Ameliyatta rahmimin ters olduğunu farklı bir yapısı olduğunu ve eldiven kadar ince olduğunu söyledi doktorum iyikide dönmesi için beklememisiz dedi VARDIR BUNDA DA BIR.HAYIR 😍😍😍