zehra1 Herkese iyi geceler , 21 haftalık hamileyim yattığım zaman karnımda resmen kalp atıyor bu dışardan da fark ediliyor bakıldığın da. Sizce kalp atışını mi hissediyoruz ve bu normal midir ?
Deletedmom2224 zehra1 kalp atışı değil karninizdaki nabız o gebelikte daha on plana çıkıyor o yüzden 😊
Gulgulcan zehra1 canım hıçkırık o haftada olmaz 34. Haftada anca o dediğin göbekteki nabız karin kalp atışı gibi yükselip iniyor bende farketmiştim
zehra1 seymakumatarnsf hiçkırık olsa 2-3 saniye de olmaz mi ki ilk gebeliğim o yüzden biraz tecrübesizim kalp atışı gibi ardı ardına atıyor
zehra1 Deletedmom2224 anladım canım bi an korktum aslında, kalp atışı gibiydi cünkğ eşimde gördü baktığında
Deletedmom2224 zehra1 ilk gebeligimde bende öyle sanmistim ama zaten bebegin kalp atışı o kadar yavaş değil 😊