zehra1 Herkese iyi geceler , 21 haftalık hamileyim yattığım zaman karnımda resmen kalp atıyor bu dışardan da fark ediliyor bakıldığın da. Sizce kalp atışını mi hissediyoruz ve bu normalde midir?
Miraninannesi zehra1 karnınızdan geçen atardamar o kalp atışı olmasınj tim anneler olarak çok isterdik ama malesef 😂
BuluttSecil Bu tıbben mümkün değil bebeğin hareketini yada kendi abdominal aortunuzun atımını hissediyor olabilirsiniz 🙏🏻
zehra1 BuluttSecil bebeğin hareketlerini ayırt ediyorum ama sanki kalp atışı gibi oluyor ve esimde dışardan gördü Benimde ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim endişelendim teşekkür ederim☺️
DenizA Eğer göbek deliği kısmına yakın bir yerden attığını görüyorsan maalesef değil canım zaten o haftalarda da başka zamanda bebeğin kalp atışı dışardan görülmez muhtemelen gördüğün şey insanlarda olan öd dediğimiz ve dışardan bakıldığında karında kalp gibi atan şey 😊
BuluttSecil DenizA o karından geçen damarımız abdominal aort ☺️ Vücuttaki nerdeyse en kalın damarlardan biri