ikicocukannesi_ Merhaba bugün 25+4 olduk şeker yüklemesi yapıldı değerler iyi çıkmadı yani yüksek çıktı ve doktorum önüne gecmezsek bebeği etkilicek bir sürü kötü ihtimaller saydı diyetisyene get dedi gittim yalnız ben verdiği listeyi uygulayamiyorum dahiliyeye gidip insülin direnci iğnesi varmış onu isticem ya bu surecte bir şey olmaz dimi yanı başına bu tür birşey gelen varsa lütfen paylaşır mısınız biryandan içimi ferah tutmaya çalışıyorum ama içten içe korkuyorum
Nazlisezgin ikicocukannesi_ Diyetle halledilebilecek bişeysr niye insülin istiyorsunuz. İnsülün 2 ay kullanayım bırakayım bişey değil Bi ömür kullanmanız gerek demekki o kadar ileri seviye değil ki sadece diyet verdi.
ikicocukannesi_ CerenAkbulut harfi harfine uygulayamiyorum şöyleki listedeki yiyecekler bir var bir yok yani 2 gün yapabiliyorsam diğer günler olmuyor