Hadra Merhabalar, 25+2 yiz.Göğsümde ıslaklık hissediyodum bi kaç gündür.Şimdi bi anda farkettim süt gelmiş.Süt gelmesi erken doğumu tetikler gibi şeyler duydum.Endişeliyim,normal mi,bu durumu yaşayan varmı?
Semadefne35 Hadra çok normal ama sakın sıkma bebeğine en faydalı sütün ilk sütün erken doğum falan gibi bişeyde düşünme merak etme bendede erkenden gelmişti ama dediğim gibi sıkma il süt hastalıktan falan korur 😊
Hadra Hll panikledim ya bi an😞 Hiç dokunmuyorum göğsüme bende çok duymuştum o yüzden hiç dokunmuyorum ona rağmen olması endişelendirdi beni.Çok teşekkür ederim 🙏🏻