Hikayem1 Bugün tam 70 günlük hamiş oldum. Aynı yada yakın olan hamişler var mı ve ikili test düşünüyor musunuuz hanımlar? 🤩
Rmyssucu Hikayem1 11+2 hafta canım ben yaptırmayı düşünüyorum haftaya falan :) ilk bebek sonuçta herşeye hazırlıklı olmak lazım ve eğer ki Allah korusun bir şey olursa da erken müdahale şansımız olsun daha sonra pişman olmayalım diye yaptircaz🥰
Mavilianne Hikayem1 O günler hiç geçmeyecek gibi geldi bana hep ama çok hızlı geçti🙈 36 olduk bile 🌸 Tadını çıkartın her haftanın 👼🏻♥️
arzu_glyprk Hikayem1 bizde 69 günlük olduk canım 😍 ben düşünüyorum yaptıracağım İnşAllah herşey güzel çıkar Amin🙏 Senide tebrik ederim Allah kucağımıza almayı nasip etsin İnşAllah 🙏
pyymamm Hikayem1 doktorum kesin yaptığı için yaptırdım kan sonucumu bekliyorum şu an . Bu değerlere göre diğer testleri yapmıyormuş zaten içim rahat
duygusm Rmyssucu sizinle günümüz birebir aynı 😊😊 ben bu hafta kontrole gittim ve ikili test için kan da verdim. Her şey güzel olur inşallah 🌸
Rmyssucu duygusm umarım canimm bende pazartesi salı gibi gitmeyi düşünüyorum bakalım inşallah kimsenin bebeğinde bı sorun olmadan sağlıcakla herkes kucağına alır🥰
Seda05 Hikayem1 ogünler hiç geçmicek gibi gelirdi ama şimdi çok hızlı geçiyor 37+2 günlük olduk bugün ❤️🧿😊
Mommbabyy Hikayem1 benim de bugün 71. Günüm canım. Güne gün aynıyız sanırım ☺️ İkili test düşünmüyorum ben ama yine de kararsızım sen yaptıracak mısın
_kbranr_33 Hikayem1 benn 🙏🏻 Bgun yaptıracam ınsallahhh saglıklı sıhatlıdır cınsıyetıde soylıcek ınsallah bıseyelr goruruz🙏🏻😄😋11+1💕
Hikayem1 Bende kararsızdım ama ilk bebek olduğu için yaptırmayı düşünüyorum Allah korusun bir şey çıksada benim bebeğim yine. Belki cinsiyetide öğreniriim😛 Şu an 10 haftalığım bende 12. Haftada gitmeyi düşünüyorum. Hepimiz sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza inşallah. Günden güne karnımda büyüyen bir şey olduğunu bilmek çok farklı bir duygu♥️