sumbul7777 Kızlar 37+2 haftalık hamileyim bugün gün içinde 10 dan fazla karnımda sertleşme oldu resmen taş gibi Neden olur doğum yaklaştığının haberi mi sancım yoktu ama
Haribo42 sumbul7777 valla öyle diyolar ama ben 18. Haftadan beri yaşıyorum bunu 40+3 ama hala gelmedi:))
Essenn sumbul7777 benimde öyle oldu bütün gün o kadar gerdi ki karnımı canım acıdı artık benimde fikrim Yok bilenler yazar umarım (37+1 )
sdsd benımde aynı özellikle aksamları asırı gergin ve sertlesme oluyor bir yerde toplanıyor gibi aynı, 33 teyım