prenses_annesi16 bende 22 haftalığım benim doktorumda öyle dedi “eşi aşağıda rahim ağzında,bir kaç hafta daha bekleyelim yukarı çıkar” dedi. Zaten öncesinde de lekelenme olduğu için Dr. İlişkiyi yasaklamıştı, şuan da yok zaten , Rabbim vaktinde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻