Duygu_lu inanırım,ne güzel kocaman olmuş onun içinde yeni bir Umut yeni bir heyecan,bende 29 yaşındayım ikinciyle çok ara vermeden yaş geçmeden düşünüyorum erken anne olmak gerçekten avantaj bi yerde ama okul hayatı ve iş hayatı mani oluyo nasip diyelim ☺️