zeynepbalci wuan medikalde değil kendisi sanirim deva hastanesine gitti. ona gittim ve doğumumu onunla yaptim cok cok memnun kaldım.cok tatli bir kadın herseyi her detayla anlatıyor ve ilgileniyor. tavsiye ederim. suan 2.ye hamileyim ama elaziga taşındım anteote dlgum yaparsam yine ona gideceğim