Naniii canım alttan baktılar hiç açıklık var mı diye sana? O zaman açılma var mı diye bakıyorlar bende 1 cm miş o zaman doktor jel gibi bişey sürüyor o sırada alttan Kontrolde o zaman rahat acı çekmeden arttı (adet sancısı gibi) açılmam artınca 5 cm olunca serum verdi onda ayrı Bi sancı var sonra ki acılar artıyor bende açılma güzel ilerledi ama önemli olan bebeğimin sağlığı... allahım yardımcın olsun canım.. İnşallah kendi sancıların olur canım suniye kalmazsın...