Deletedmom2224 yok sadece saçını yıkatmayı düşünüyorum rahat emsin diye vücudunu yıkamam göbeği düşene kadar 😂 evim çevre yolunda olduğu için tonlarca araba geçiyor ve evin içi balkon her yer toz içinde mecbur yapmak zorundaydım yoksa bende bu kadar uğraşmak istemem ama benim ve eşimin toza alerjisi var çocukta da doğar doğmaz olmasın diye uğraşıyorum 😔😔