Ftmnr0203 10+4 haftalık hamileyim yarın doktora randevum var tarama testi için bu haftada yapar mı ?11. haftada diye duymuştum
Deletedmom3 Ftmnr0203 11+4 te yapiliyor bebek en az 45 mm olmasi lazim diye biliyorum ama bana 11+0 da yapti yapmadan once olmayacagini soyledi ama yine de bebegin gelisimine bakti önde oldugumuz icin yapmaya karar verdi
pyymamm Ftmnr0203 belli boy ölçüsü varmıs herkesin durumu farklıdır belki yapabilir belki yapamaz doğru ölçmek adına benim 11+5 te gittim birkaç gün sonra o boya gelmiş olur dedi bidaha gittiğimde yaptı 12+2ydik yaptığında
Ftmnr0203 EzoA Öyle yapayım madem ya benim doktorum 2 hafta sonra dedi zaten ama randevu bulamadım biri iptal etmiş sanırım öylelikle buldum bu tarihi de sanırım yine özelde yaptıracağım testi 😐
Mebos Benim yarın 11+5 günlük oluyor doktor tam zamanı dedi dün doktora gittim kontrole herşeyi normal gidebilirsin dedi hatta kendi bakarken burun kemiği yerinde dedi bakalım yarın ne çıkıcak sonuç