Ozgebudak benimde aynı şeklide midem bulanıo ama istifra etcek kadar değil öğürme gelio kötü oluyorum kan değerlerim düştüğü için olabilirceğini söyledi doktorum kan hapı verdi aynı zamanda da magnezyum verdi başlıycam bakalım inşallah iyi gelir sende doktoruna danış