Eren1merve 40 gün önce normal doğum yptım kanamam bitti gbıydı tekrar yogun bi şekilde Bsladı acaba adet mi oldum yoksa fazla dikişim vardı dikişlerim mi zarar gördü doktora gitmek istemiyorum tecrübeli anneler fikir verin
Ezgib Eren1merve canim 40. Gün zaten kontrole gitmen gerekiyor benim doktorum kanaman azalacak artarsa gel demişti bence bi git
Tugbanur Ezgib 40 kontrolünde ne yapılıyor canım. Biz daha 13 gunluguz merak ettiğin için soruyorum biz de zamanı Gelin ce gidicezde
Eren1merve Ezgib 6 hafta sonra kontrole gel yazıyor kagıtta da korkuyorum valla doktordan bi bucuk saat catalda durup dikiş yedıkten sonra
Ezgib Tugbanur aa bizde 13 günlüğüz 4 günlükken muayene olduk dikislerime ultrasonla rahmime baktilar galiba yine aynisi olacak rahim toparlanmis mi dikiste sorun varmi diye bakar diye düşünüyorum
Ezgib Eren1merve 😂😂sen yine az durmuşun benim dikisim daha uzun sürdü 2 gün kalca agrisina oturamadim ama doktorum sürekli sordu kanama durumumu önemli bence sen bi git
Eren1merve Ezgib valla dogum o kadr zorlamadı kalp amelıyatı olur gbı yattım catalda gerci kac kere ayılıp bayıldım da🤣🤣🤣doktora gdınce nası muayene edecek gene cıkacam catala demi🙄
Ezgib Eren1merve ben o kadar cok konusmusumki doktor diyorki aci diline vurdu uyu azcik 😂 bacaklarim titredi inerken doğum sonrasi hic muayene olmadin mi korkma 1 dk bile sürmüyor o kadar dikisten sonra bu bizi yikamaz 🤪
Eren1merve Ezgib enfeksiyon riskine karsı 4 gün yattım hastanede doğumdan sonra günlük 4 kere muayene ettıler her seferinde bağırdım fazla diktiler galıba o yüzden şimdi korkuyorum eşimde kan kaybından ölecen gdelim dıyo ama bakalım direniyorum 🤣🤣