yavrukoala13 Fatmayorul 38+3 artık cok rahatsz hssedıyorm kızım durmuyor ve canımı acıtıyor hareketleri cuma sezeryan olucm rabbim hepimizi kurtarsn inş 😌
Asyagizem Fatmayorul ya kızlar ben 37 haftalığım anam bebek hareket ettiğinde rahmim zonkluyor bir Tuhaf acı giriyor . Normal mi ya valla kafayı yicdm bu hamileliği altı yıl üstümden atamayacam gibi 😢
Ftm58 37+5 bende sabırsızlıkla bekliyorum sürekli sancılarım oluyor geliyor sanıyorum 😳 doktorum dün rahim yumuşamış Doğum yakındır dedi, bakalım sağlıkla gelsinler inşallah🤷🏻♀️
esra1907 Asyagizem öyle bir atıyorsun ki canım ben ne kanamalar ne etken Doğum riski cektim ama dünyaya gelince herşeyi unutuyorsun. Bıçak saplanması gibiyse normal Bebek kanala girmeye çalışıyor ☺️
melibikhanim mamyfat93 aaaa 💕 seninki minik kız mı erkek miii? Bakalım hangisi önce gelecek 🐣 sağlıkla gelsinler
perice 40+3 yarın yatışım yapılacak. İndüksiyon verilecek. Suyu azaldığı için beklemiyor doktor yine yarın soracağım son kez. Suni sancıdan korkuyorum biraz
Gmzeeee 38+3 bir an once oglumun gelmesini istiyorum dogumdan cikar cikmaz yuzustu yatmayi düşünüyorum 🤦🏼♀️😂😂