P0yrazimm
Merhaba kızlar ben pazartesi günü sezaryen ile doğum yaptım ama bebeğimi daha yanıma getirmeden hemen yoğun bakıma aldılar akciğerinde su varmış enfeksiyon için antibiyotik veriyorlar ben bugün evime geldim 10 gün kalicak oğlum aranızda bunu yaşayan varmı çok morelim bozuk içimde hep bir sıkıntı var 😔 herkes bunun normal birşey olduğunu söylüyor ama ben tatmin olamıyorum ..