erkan 32.haftada doktora görünmen gerekiyor eğer çalışabilir durumdaysan iyiysen Doğumdan önceki 8 haftalık olan Doğum öncesi rapor süresinin 5 haftasını Doğum sonrasına aktarabiliyorsun .diyelim aktarım almayacaksın yine 32.haftada doktora görünüp raporunu açtırıyorsun yanı başlatıyorsun .raporların bitince de işyerin onaylıyor Sgk ya başvurup ödenme talebinde bulunuyorsun.doğum öncesi 8 ,Doğum sonrası 8 haftalık rapor süren var.(tekil gebeliklerde)