A_SefaNur aynen malesef canım kimyasal gebelik. Ben de yaşadım aynısını normal bir gebelik olsa degerinin düzenli olarak artması gerekirdi. Kimyasalda şuan bebeği düşürüyormuşsun gibi kabul et kanaman oldukca deger azalır 5 in altına düşünce de artık bir gebelik kalmaz ortalıkta. Ama sana tavsiyem deger 5 e düşse bile ultrasonda tekrar muayene olmak istedigini söyle bir baksınlar yeniden gebeliğe engel bir durum var mı flan diye. Benim sadece degere bakıp yolladılar sonrada tekrar hamile kaldım baktık ki kocaman kocaman miyomlarım varmış riskli bir hamilelik yaşıyorum şimdi. Ayrıca bu durum için cok da üzülme cünkü sandığın kadar kötü bir durum degil kimyasal gebelik sonrası hamile kalma olasılığın daha da artıyor rahmi hazırlıyor o.