Rabissss hamileliğim ilk haftalarında aynı siz gibi sürekli arastırma peşindeydim ne duysam alıyordum sürekli aklımda çatlarsam korkusu vardı çoook korkuyordum, evin heryeri de yağ oluyordu😁 en son annem biraz kızdı bana bu kadar kafana takmana ne gerek var hamilesin kiloda alıcan karnında catlıycak sen ona bi evlat vericeksin bundan güzel bişey var mı dikkat edersin ama cok abartma dedi(arkadaslarımı örnek verdi bak hangisi sen gibi eşleride gayet iyi dedi) mantıklı geldi o gün biraz rahatladım hep aklımda kilo almak catlamak vs vardı beslenmemi pek umursamıyordum bebek bende beslendiği halde, o gündem birgün sonra 24. Hafta da yanı gece bana bir sancı girdi anlatamam aklım cıktıı anneliği o an hissettim sanırım hastaneye gittik testler nts ler vs vs ama nasıl korkuyorum bebeğe birşey olmasın diye çok şükür olmadı sonra biraz abarttıgımı düşündüm ve bi rahatlık geldi bana ihtiyacım olan buymus ömcesinde cok kafama takıyordum, yanı sendr tabki bişeyler kullan ama rahat ol canım olacagı varsa olur sen bi canlı getiriyorsun dunyaya kolay değil olmus olsa bile sonrasında beyazlıyor o catlaklar eger spor ile kilo verirsen karnını sıkılastırırsan göze bile batmıyor, sordugun soruyada cevap veriyim ben lierac, frei öl çatlak yağı, hindistan cevizi yagı ve avakado yagı almıstım onları kullanıyorum. En iyi bunlar diye biliyorum cok arastırdım ama lierac tan cok memnun olanda var olmyanda mustela da olabilir ben lierac tercih ettim