Seda_123 Viyanarin21 21 haftalık oldum tam bugün hamilelik çok şükür basından beri rahat geçiyor bulantı filan yasamadım hiç detaylı ultrasona giricem bi kac güne insallah sorun çıkmaz 😊
Ezgi123- Bende enfeksiyon var olac kullaniyorum malesef. Bir ozel bolge bacak birlesim kisimlarimda cok agri oluyor kaldiramiyorum kacaklarimi
Ezgi123- Viyanarin21 canim idrar yolu enfeksiyonim var birturlu dusmuyor. Sende idrara sik cikma ve kasik bacak arasi vs bolgelerinde agri oluyor mu