Ebru_blgc Selam hanımlar ben 18 yaşındayım ve 29+5 günlük hamileyim ilk gebeliğim geceleri çok kötü kaşık ağrılarım oluyor sabah da ara sıra belli saatlerde oluyor genelde evde hiç boş durmam hep temizlik iş yemek reçel turşu konserve ev toparlaması falan yaparım ama bi anda bi sancı geliyor kasıklarımdan vajinaya doğru ve parça parça sıvı şeyler geliyor çok korkuyorum acaba erken Doğum olur mu diye bunların sebebini bilen hamile veya anne olanlar var mı yada benim gibi bu durumu yaşayan yardımcı olursanız sevinirim 🤗☺️🥰
Sinemokcu Ebru_blgc belki de çok yoruyosundur kendini anlatmana göre doktorun risk var demediği sürece korkma derim ama kendini de yorma canım
Guguk Ebru_blgc parça parça sıvı şeyler dediğin kısmı mutlaka doktorunla görüşmelisin. Durum böyleyken o kadar yorma kendini
MerveSinann Ebru_blgc bende 39 haftadayim je 2 gun benimde cok kasik alt tarafina ariyor ://hic yatamiyorumq napaliyim
SeymaSeker Ebru_blgc benimde ağrılarım oluyor ve kanamam oldu 30 haftalığım doktor erken doğum belirtisi dedi iğne vuruluyorum ve ilaç içiyorum bence dua et erken doğum olmasın beni psikolojik olarak çok etkiliyor
Ebru_blgc Sinemokcu doktora ayda 1 gidebiliyoruz şuan durum nedir bilmiyorum kontrole daha gitmediğim için
Ozgebudak Aynı şeyler bendede var özellikle akşam saatlerinde batma gibi kasık ağrısı geliyor tuvalete çıktığımdada akıntı fazla oluyor ama bana doktorum ağrıdan özellikle tek taraflı bi ağrıysa korkmamam gerektiğini söyledi canım ama sen yinede aşırı iş yapma 🤗
Ebru_blgc Ozgebudak benim ki tek taraflı değil iki tarafa birden aniden geliyo sonra yok oluyor sonra yine oluyor
Ozgebudak Ebru_blgc içinizde bir mucize taşıyorsunuz sizin içiniz rahat edecekse hemen gözükün doktora kendinizi boşuboşuna üzmenizin luzumu yok 🤗
Ebru_blgc Acaba ben çok sorun sıkıntı yapıyorum o yüzden olabilir mi bu çoçuğu etkiliyor olması lazım sanırım 😐
Ebru_blgc Ozgebudak doktora gittik ve nts de erken doğum sancısı çıktı ama ufak ufak göründü doktor hastaneye yatış verdi ama ben korktum ve hastane çok kötüydü o yüzden yatmadım
Ceylin96 Ebru_blgc eğer ki sancın ve ya su gelişin varsa onu durdurmaya çalışırlar hastaneye gidip yatman gerek canım şuan hastaneden başka yer güveli değil.ç
Miskokulum Günümüz aynı bende aynı şeyleri hissediyorum ama sürekli yatıyorum kalkmak yasak . Alta baskı hissediyorum ve akıntılarım var on gündür . Bebeğiniz kaç kg