Sibella86 Merhaba, 32+3 olduk. Son 1-2 haftadır gögüslerim sanki boşalmış gibi iyice sarktı sertliği gitti nedenini bilen var mı ? Kahverengi kısmı aynı şekilde koyu ve büyük
Ece34_ Sibella86 Benim de öyle ilk zamanlar çok sertti şimdi büyüme ve sertleşme yok eskiye döndü sanki 🙄
sevdicek Sibella86 aynen sarkma ve gevşeme var şu an 33 haftadayım. Niye bilmiyorum umarım sarkmaya devam etmez 🙄
ZZeynep3 Benim göğüslerim de öyleydi ilk gebeliğimde, herhangi bi sıkıntı yaşamadım ama bilemiyorum bi sorun yoktur heralde