Ayse4242 bende 31 ve kasılma, ağrı, sertleşme, toparlanma. 1 haftadır bu şekilde. Normal olduğunu düşünüyorum, endişelenicek bir durum yok bence. Uykusuz kalmak en kötüsü çünkü bebeğim sağa toplandı ve yattığım zaman kasılma oluyor o yüzden oturmaya çalışıyorum daha çok.