Melisaa Kizlar yukleme testi iciin glukozu ictikten sonra yemek yesek bi sorun olurmu ben yedim de 🤣 internetten baktim 50 gram glukozda bisey yazmiyo ama 100 gram glukozda yenmemesi gerekiyo yaziyo
Sblanne Melisaa meraba ben dha bugün sabah yaptrdm geldim aç karnına kan alındı dha snra 50 mg içtim 1 saat kesinlikle birşey yiyip içme hemen gel dedi tekrr kan verdim şükür 111 çıktı bir sorun yokmuş
Semirayldrm1 BaharCatay kesinlikle yaptırın ben ilk 50 gramlık yaptırdım şekerim yüksek çıktı aile de de ırsi şeker hastalığı doktorum ona göre yol izleyecek benim ve bebeğimin sağlığı için
Elizz Dün yaptırdım daha. 75 mglik. Sabah 9 da içtim aç karınla 10 da kanımı aldılar 11de yine aldılar. Ve sadece bu sırada uzandım kalkma dediler birşey yemek yasak..
Ebru4343 Elizz 75 mg da ilk iki kan alındıktan sonra yemek yenilmiyor mu 3. Kani tok veriyoruz diye biliyorum
Deniz14 BaharCatay Ailede şeker hastalığı olmamasına rağmen gebelik diyabeti çıkanlar oluyo doğumda sıkıntı yaşamamak için sonradan keşke dememek için baştan önleminin alınması için ben yaptırdım tabi bebek sizin hayat sizin burda kimse yaptır yaptırma diye karışamaz sağlığınızla ve bebeğinizin sağlığıyla ilgiki olan konuları doktorunuzla konuşun bence bu konuyu en iyisini siz ve doktorunuz bilir
Ebru4343 Zhdsngz bende 75 lık yükleme yapıldı. 3 kere kan verdim ayni gün. İlk ikisi aç verdim sonra birşeyler yedim 3.kan tok verilmiş oldu. Kan alanlar yemek yemeni söylediler
Zhdsngz Ebru4343 ben toplam 4 kez kan verdim biri glikoz içmeden önce diğer 3 tanesi sonra değişik versiyonlarimi var nedir bilemedim