Ayse_svg Kızlar 15 haftadayım çok yoğun bir şekilde ağız kuruluğu yaşıyorum çok su tüketmeme rağmen .Bu sorunu yaşayanlar var mı?Cok fazla rahatsız olmaya başladım
GulinMert Ayse_svg ben de 13+4 um 1 haftadır aynı sorun bende de var Şekerim de normal seviyede çok su da içiyorum Neden böyle benim de fikrim yok
Oglusum89 Ayse_svg Ben 27. haftanın içindeyim şeker de yok cokta su ıcıyorum ama dudaklarm agzım hep kuruyor 🙄