Hamileanne keşke bu şikayetlerinizi gerekli yerlere yapsanız belki büyüklerimiz biz öğretmenlerin de çocukları olduğunu hatırlar ve ona göre bir düzenleme yapar.
Sizi anlıyorum çocuğunuz için endişe etmişsiniz ama bu o öğretmenin yasal hakkı. Ben de bir öğretmenim ve bebeğim 2.5 aylıkken iznim bitiyor kendinizi bizim yerimize koyun içimiz yana yana sabahın kör vaktinde bebeklerimizi bırakıp başkalarının çocuklarını eğitiyoruz. Kimse de çıkıp demiyor öğretmende insan onunda çoluğu çocuğu var. Robot muamelesi görüyoruz resmen