smls19 Preekalmpsi sebebiyle 35+2 de Doğum yaptım çok şükür oğlum yanımda sağlıklı ama çok değişik hissediyorum kendimi sürekli ağlamak istiyorum şuan bile gözlerim doluyor sebepsizce yanımda Sürekli eşimi istiyorum annem ve kaynanam var eşim jandarma 2 gün yanımda oldu yıllık iznini anneler gittikten sonra alacağı için şuan almıyor ama sürekli eşimin yanımda olmasını istiyorum öylece yanımda dursun istiyorum neden böyle hissediyorum nasıl geçicek bu durum bilmiyorum 😢
Muallimehanim smls19 Doğum yapmadım henüz ama bahsettiğin şeyler tamamen Lohusa Kafası ☺️☺️ Hepsi geçicek sakin olmaya çalış ☺️
Mom72626 smls19 aynısını ben de yaşadım canım 20 gün önce ilk 1 hafta gözümden sebepsizce gözyaşım aktı. Eşim nasılsın dese ağlıyordum. 😓😒 ama geçiyor merak etme canım üzülme