Ask_H benim 10. Haftamda kanamam olmuştu progestan kullandım, bikaç hafta sonra tekrar kahverengi leke varıd yine kullandım ilaç. Şuan 38. Haftamızdyaız hamdolsun. Kafanıza takmayın, sağlıklı bir bebekse siz naparsanız yapın size tutunacak ve güçlü olacak, sağlıksızsa da siz me yaparsanız yapın düşecek zaten. İçiniz rahat olsun bolca dinlenin ve dua edin. İnşallah güçlü ve sağlıklıdır bebeğiniz, bu durum çok yaygınlaştı düşükle sonuçlanmayan da bir sürü gebelik var☺️