Tubammm Kızlar sezaryen oldum ama karnim yaramin üstüne düşüyor ve iltihap kapacak diye korkuyorum napabilirim
CicekGirayBysl Tubammm kesi yerini temiz ve kuru tutman çok önemli gün içinde sürekli peçeteyle kurula korse de kullanabilirsin ben 1 hafta sonra korse kullanmaya başladım bi sorun olmadı
Deletedmom133 Tubammm zamanla yukarı toplanıyor canım hergun düş yebi kıyafet pansuman ve kuru tut hiçbirşey olmaz
Ftmemne Tubammm evet iki sezeryan oldum ikisinede yasadım. Karın üstüne gelince hava alamıyor,orası terliyor kokuda yapıyor. O sebeple kalın rulo peçete koyuyordum ben arasına o emiyordu.bir süre sonra geçiyor zaten
gizemmm Tubammm çok normal. Ben orası üst üste gelmesin düz olsun diye tayt giymiştim. Sonra iç dikişlerimde ağrı yaptı ama. Doktorunuza sorup korse kullanın isterseniz
Tugbanur Tubammm bnm 13 gün oldu kuru tut sürekli ben bi kaç kere üst üste banyo yaptım ağrıdan öldüm su aldı galiba yaram şimdi 3 gündür banyo yapmıyorum sızlamam geçti. Bez yada havlu gibi bişey koy orana terini çekmesi için
Tubammm Tugbanur evet peçete koyuyorum sürekli kuru tutmaya çalışıyorum ama yinede yürüyorum oturup bebeği emzirirken falan üstüne geliyor
Tugbanur Tubammm sağ göğsümü verirken zorlanıyorum bende dikişin tam bitiş yerinin üstüne denk geliyor
Tugbanur Tubammm iyiyim çok şükür günden güne daha iyi oluyorum. Yataktan kalkarken falan zorlanıyorum eskisi gibi değilim yani
gizemmm Tubammm bende yaradı ama kiloya bağlı. Ben Doğum sonrası 6-7 kilodan fazla verdim. 58 kiloyla Doğum yaptım. Kilonuz biraz fazlaysa korse önerir belki doktorunuz sarkma olmaması İçin.