Melihadur
Biraz uzun olacak ama bende sonunda Doğum hikayemi yazıyorum. Kontrol için gittiğim gün nstde sancılarım çıktı kalp atışı hızlı atmaya başladığı söylendi ve suyu azalmış bebeğimin Düzce devlet hastanesine yatışım yapıldı bu arada kontrollerde bebeğimin kilosu sınırda çıkıyordu 3900-4200 arası önce sezeryan denildi sonra o gün bakan doktor tekrar baktı kilosu az 3700 dedi normal yaparsın diyerek sunci sancı için eşimden ve benden onay istendi tabi biz sorduk oldu ki normal yapamadım hemen sezeryana alınacakmıyım dedim doktor bey de ben nöbetçi değilim beni arayacaklar öyle geleceğim dedi tabi biz sorduk bu süre zarfında birşey olursa mesuliyet kabul ediyor musunuz diye hayır kabul etmiyoruz dedi eşim kayınvalidem annem babam doktorun üzerine yürüdü kavga çıktı biz imza atarak hastaneden ayrıldık tabi benim sancılarım giderek arttı biz ordan özel hastaneye geçerek yatış işlemlerini yaptık Doğum burda 1800 tl beni seseryana alacaklar Doğum boyunca kontrole geldiğim doktor yerine başka doktor geldi neymiş doçentmiş Doğum parası 3500 tl dedi tabi bizimkiler tekrar köpürdü neden söylenmedi diye tekrar tabi acil çıkış yapıldı bu arada tabi halk ve ilişkilerdeki bayan sağolsun çok yardımcı oldu Bolu’da Fatma hatunda doktoru aradı biz tabi acil Bolu’ya gittik gittik ama ben neredeyse yolda doğuracaktım sancılarım hastaneye vardığımda 5 dakikada bire düşmüştü Bolu’ya vardığımızda direk işlemler yapıldı muane oldum hiç açılmam yoktu ve seseryana alındım sonunda bebeğime kavuşacaktım arkadaşlar gerçekten çok güzel başlamasa bile sonu çok güzeldi bebeğim dünyaya geldi tam 3960 gram doğdu acılarım sadece bebeğimi görene kadardı bebeğimi gördükten sonra bütün acılarımı unuttum gerçekten çok güzel birşey rabbim olmayan isteyen herkese versin benim de Doğum hikayem böyle 🙏